lørdag den 6. september 2014

Weekend

Vasen har jeg fået i gave fra Svigerfar, som er super god til det med loppefund! Den er oprindeligt fra Royal Copenhagen.
Juice og te er selvsagt ikke genbrug, men begge er gengangere i mit køkken, som jeg jeg gerne vil anbefale! Baileys te fra Søstrene Grene og Æblejuice med strejf af ingefær fra Løgismose/Netto
Ahh, weekend:-) I have sorted, washed and bought groceries - now I'll have a little tea break before I go down and take a look at the flea market apparently held in our yard today. I wish I had known it before - because I have a whole box full of stuff I would like to sell...

Ahh, weekend :-) Jeg har ordnet, vasket og købt ind - nu skal jeg have en lille frokost pause, før jeg går ned og tager et kik på loppemarkedet som åbenbart afholdes i vores gård i dag. Jeg ville ønske jeg havde vist det i forvejen - jeg har nemlig en hel kasse med ting jeg gerne vil have solgt...

2 kommentarer:

  1. Ja, det gælder om at komme af med noget en gang imellem også! Håber i det mindste du fandt lidt godt i gården.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt faktisk en nederdel til 20 kr :-) Men endnu vigtigere fik jeg aftalt med arrangøren at jeg skal være med-arrangør næste år. Så kan det være jeg kan få solgt ud af "kassen".

      Slet