mandag den 8. september 2014

More new jeans - and a shirt :-)

Jeans købt på trendsales.dk - oprindeligt fra H&M
Top købt på Svanemøllen Loppemarked (mærket er klippet ud, så jeg ved ikke hvor den oprindeligt er fra)
Woop, I bought another pair of pants! I am SO happy about the other pair, and when I found these (in almost the same style but a different color) on trendsales.dk I bought them too. So now I'm totally ready if my old pants cracks (which they are extremely close to doing - why I have been on a jeans-hunt lately ;)

Woop, så har jeg købt et par bukser mere! Jeg er SÅ glad for de andre, og da jeg fandt dem her (i næsten samme model, men en anden farve) på trendsales købte jeg også dem. Så nu er jeg helt klar, hvis mine gamle bukser revner (det er de nemlig meget tæt på at gøre - derfor har jeg været lidt på buksejagt ;)

Øreringe kra Katrine Kristensen
And, yes, I'm just gonna flash my earring one more time - this time in "full glory". I think it's smart that you can dress them up and down to suit your mood :-)

Og, ja, jeg flasher lige min ørering én gang til. Men denne gang i "fuld pragt". Jeg synes det er smart at man kan dresse dem op og ned efter humør :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar