lørdag den 24. maj 2014

Ny blog om genbrug ❤️


Velkommen til min nye blog, hvor jeg vil skrive begejstret om alt der har at gøre med genbrug ❤️
Se fx denne gamle pung, som jeg fandt i dag på loppemarked. Inden i den lå der et gammelt avisudklip, som gjorde at jeg bare måtte købe den (udover at jeg også gerne ville have en ny pung). Der står:

Tab aldrig modet

Hold fast ved det gode

Mød aldrig ondt med ondt

Sæt mod i svage sind

Hjælp og trøst de syge

Lyt kun til sandhedens ånd

Luk alle mørke tanker ude af dit sind

Alt hvad I vil, at menneskene skal gøre mød jer, det samme skal I gøre mod dem

Tænk at en person engang har gået rundt med disse gode råd i sin pung og nu er det mig der går rundt med dem. Det er sjovt at tænke på synes jeg. God solskins weekend til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar